20 листопада/ 17:22/ / СОЦІУМ
Миколаївщина долає освітні втрати: вчителі області долучилися до навчального проєкту
Після тривалого дистанційного навчання та руйнувань, спричинених війною, учні Миколаївської області зіткнулися з відчутними прогалинами в знаннях. Щоб допомогти дітям наздогнати втрачений матеріал, а вчителям – розвивати професійні навички, у регіоні реалізували проєкт «Зміцнення майбутнього Миколаєва – розширення можливостей стійких громад, сімей і громадянського суспільства для реконструкції та відновлення» – спільну ініціативу ГО «Навчай для України» та «Save the Children» (Врятуймо дітей), профінансовану Міністерством закордонних справ Данії.
Протягом 12-тижневої програми вчителі проходили інтенсивне навчання. 12 шкіл області приєдналися до проєкту, а більше 650 учнів взяли участь у заняттях, включно з дітьми з особливими освітніми потребами. У межах проєкту була створена інтенсивна програма подолання освітніх втрат. За 8–9 тижнів учні опановували втрачений матеріал з основних предметів: математики, фізики, хімії, історії, а також української
та англійської мов. Попри стислі терміни, учасники продемонстрували значне зростання успішності.
«Ми розуміємо, що наразі один із великих викликів та проблем в освітньому процесі для дітей — це саме прогалини в навчанні, в предметах. І саме з професійними спеціалістами цієї організації, з нашими партнерами ГО «Навчай для України» була розроблена ця програма», – пояснила Координаторка з питань освіти Південного регіонального офісу міжнародної організації «Save the Children» Лідія Василькова.
Більше 180 учителів отримали нові навички, методичні матеріали й стали ключовою частиною проєкту. «У межах проєкту ми навчаємо дітей вчитися, тому що ми не можемо подолати одноразово всі освітні втрати – вони все одно у дітей з’являтимуться. Після участі у проєкті діти отримують інструменти і вони розуміють, як їм діяти в подальшому з освітніми втратами, де шукати відповіді на свої запитання і до кого
можна звернутися. І дуже добре, що вчителі долучаються, і знаєте, попри все, попри всі обставини, які у них є, попри низьку заробітню плату у школі, вони все одно долучаються, тому що вони розуміють, що вони несуть вплив і вони несуть світло в и т світ», – наголосила тренерка та супервізорка проєкту Поліна Василега.
Педагоги, як-от вчителька англійської мови, відзначають, що програма стала цінним професійним досвідом для учасників. Завдяки інтерактивним підходам вдається підтримувати інтерес до навчання навіть у найскладніших умовах. Також учасниця ипроєкту, вчителька української мови та літератури, поділилася враженнями щодо участі у проєкті: «Чесно, сьогодні в мене аж декілька хвилин були сльози на очах – настільки мені сподобалося. Наскільки класний підхід і для вчителів, і для дітей. Я ж кажу, така тепла атмосфера. Мені наскільки все подобалося, що я не знаю, хочеться, щоб усе це звісно продовжувалось. Дякую всім організаторам, дякую всім, хто залучений до цього проєкту, тому що це реально дуже потрібно для дітей».
В умовах, коли освітня система загалом потребує відбудови, такі проєкти є не лише підтримкою тут і зараз, а й інвестицією в майбутнє – у відновлення довіри, розвитку лідерства вчителів та інтелектуального потенціалу дітей.



Більше новин читайте на наших інтернет-ресурсах:
https://t.me/upravda - Телеграм-канал;
https://www.facebook.com/upravda - Facebook;
https://www.instagram.com/yuzhka_newspaper/ - Instagram.
